REGULAMENTUL CAMPANIEI
„ALEGETI VECINII organizat de STRAULESTI LAC ALFA S.A.
A. Organizatorul campaniei
Organizatorul este STRAULESTI LAC ALFA S.A., cu sediul în str. Jiului nr. 2A, parter, camera 11, biroul 2, Sector 1, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/7777/2016, avand cod unic de înregistrare 36160878, (denumita in continuare „Organizator”),
Campania de marketing se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii.
B. Perioada si Locatia campaniei.
Campania se va desfasura pe perioada 05 Mai 2025 – 05 August 2025, in Bucuresti, Sos. Chitilei nr. 242E si 242K, Sector 1.
C. Dreptul de participare
Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice care au implinit varsta de 18 ani si persoanelor juridice care sunt:
- Proprietari sau Rezidenti (locuiesc) in complexul rezidential denumit Atria Urban Resort – Faza 1, Faza 2 si Faza 3;
- Au incheiat cu Organizatorul Promisiuni de Vanzare-Cumparare pentru unitati locative in complexul rezidential denumit Atria Urban Resort – Faza 2 si Faza 3
(denumiti în continuare „Participanti”).
La campanie nu pot participa angajatii cu contract de munca, agentii si/sau colaboratorii Organizatorului, sotiile/sotii.
D. Mecanismul campaniei
- Participantii la campanie vor indica Organizatorului persoane interesate de produsele Organizatorului care vor veni la o vizionare cu un Consultant de Vanzari pentru prima data in Atria.
(Persoanele interesate de produsele Organizatorului sunt denumite în continuare „Clienti Interesati”).
- Indicarea Clientilor Interesati se face prin completarea Formularului de Introducere Client (folosit si in Programul referral).
Formularul este valid daca cuprinde datele de contact ale Clientilor Interesati, cunoscuti de Participanti si care si-au manifestat interesul pentru produsele Organizatorului care nu au mai fost introdusi la o data anterioara inceperii prezentei campanii si care nu sunt inscrisi pe alte canale de comunicare in baza de date existenta inainte de demararea acestei campanii.
- Formularul de introducere client va fi transmis pe adresa de e-mail: contact@atriaresort.ro.
Organizatorul va confirma primirea formularului trimis de Participanti printr-un raspuns la e-mail.
Formularul contine urmatoarele informatii:
Nume si Prenume Rezident:
Apartament contractat in Atria:
Nume si prenume Client Interesat:
Telefon Client Interesat:
E-mail Client Interesat:
- Organizatorul va contacta direct Clientii Interesati pentru a fi invitati la o vizionare cu un Consultant de Vanzari pe perioada derularii prezentei campanii.
Organizatorul va tine evidenta persoanelor care au vizionat produsele sale, urmand sa semneze cu acestea un document de confirmare a vizionarii.
E. Acordarea Comisioanelor
-
- Comisionul se va acorda in situatia in care Clientul interesat (confirmat de Straulesti Lac Alfa conform clauzei D.3 de mai sus) recomandat de un participant la campanie achizitioneaza o unitate locativa de la Straulesti Lac Alfa SA pe perioada 05 Mai 2025- 31 Octombrie 2025. Organizatorul poate decide unilateral daca va acorda suma si in situatia in care Clientul interesat achizitioneaza o unitate locativa de la Straulesti Lac Alfa SA dupa perioada de valabilitate a campaniei, dar nu mai tarziu de 3 luni de la finalizarea acesteia.
Pentru achitarea comisionului, se va incheia un contract separat intre Straulesti Lac Alfa SA cu participantii care indeplinesc conditiile campaniei. Plata se va efectua pe data de 25 ale lunii urmatoare semnarii Contractului de vanzare intre Organizator si Clientul interesat.
F. Premiul Campaniei
Premiul oferit pentru atingerea obiectivului consta in suma de 4.445 de lei brut, respectiv 4,000 de lei net.
G. Taxe si impozite
Organizatorul va calcula, retine si vira catre bugetul statului impozitul pe venit datorat pentru sumele obtinute de catre castigatorii persoane fizice sau juridice din aceasta campanie. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura fiind in sarcina exclusiva a beneficiarului premiului.
H. Lipsa alternativelor premiilor
Castigatorul nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in alte obiecte in schimbul acestuia si nici nu poate solicita modificarea parametrilor premiului.
I. Incetarea sau anularea campaniei
Organizatorul poate decide, din diverse motive, incetarea sau anularea campaniei.
J. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale participantilor si persoanelor indicate de acestea vor fi procesate de catre Organizator in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 2016/679 al Parlamentului European.
K.1 Scopurile prelucrarii – Datele cu caracter personal ale Participantilor la campanie vor fi procesate de catre Organizator in vederea : inscrierii pentru participare la campanie, pentru buna desfasurare a ei, pentru premiere si atribuirea premiilor, pentru contactarea persoanelor indicate de participant.
K.2 Categorii de date personale prelucrate : nume si prenume, nr. de telefon, email, adresa postala, cod numeric personal (doar pentru participantii desemnati castigatori ai premiilor).
K.3 Temeiul legal al prelucrarii – Temeiul legal al prelucrarii este consimtamantul persoanelor vizate colectat de catre Organizator odata cu inscrierea la campanie sau odata cu incheierea unei tranzactii cu Organizatorul, prin intermediul formularului de inscriere, precum si indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului in ceea ce priveste plata impozitului si publicarea numelor castigatorilor.
K.4 Perioada de stocare – Datele cu caracter personal ale Participantilor care nu au castigat vor fi stocate pentru o perioada de 6 luni de la data incheierii campaniei, iar datele cu caracter personal ale Participantilor desemnati castigatori vor fi stocate conform prevederilor financiar contabile, respective 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
K.5 Drepturile dumneavoastra in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal – Pe perioada campaniei, Organizatorul va asigura participantilor urmatoarele drepturi:
a) Dreptul la informare = dreptul persoanei vizate de a fi informata cu privire la identitatea si datele de contact ale operatorului si ale responsabilului cu protectia datelor, daca este cazul, scopurile in care se face prelucrarea datelor, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenta drepturilor prevazute de legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pentru persoana vizata si conditiile in care pot fi exercitate;
b) Dreptul de acces la date = dreptul persoanei vizate de a obtine de la operatorul de date (Organizatorul) la cerere si in mod gratuit, confirmarea faptului ca datele cu caracter personal care o vizeaza, sunt sau nu prelucrate de catre acesta;
c) Dreptul la rectificare = dreptul persoanei vizate de a obtine, la cerere si în mod gratuit, rectificarea datelor inexacte care o privesc, precum si completarea datelor incomplete;
d) Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) = dreptul persoanei vizate de a obtine, la cerere si în mod gratuit, în masura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege, ștergerea datelor cu caracter personal care privesc acea persoană. In cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este intemeiata pe consimtamantul persoanei vizate, aceasta dispune de dreptul de a retrage acest acord, in orice moment, fara caacest lucru sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate deja pe baza consimtamantului exprimat anterior;
e) Dreptul la restrictionarea prelucrarii = dreptul persoanei vizate de a obtine, la cerere si în mod gratuit, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile prevazute de lege, marcarea datelor cu caracter personal stocate, cu scopul de a limita prelucrarea ulterioara a acestora;
f) Dreptul la portabilitatea datelor = dreptul persoanei vizate de a primi, la cerere si în mod gratuit, datele cu caracter personal într-o modalitate structurata, folosita în mod obisnuit si într-un format usor de citit, precum si dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre Organizator catre alt operator de date, în masura în care sunt îndeplinite conditiile prevazute de lege;
g) Dreptul la opozitie = dreptul persoanei vizate de a se opune în orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele cu caracter personal care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, în masura în care sunt îndeplinite conditiile prevazute de lege;
h) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale = dreptul persoanei vizate de a cere si de a obtine retragerea, anularea sau reevaluarea oricarei decizii bazate exclusiv pe prelucrari efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri) care produce efecte juridice in privinta persoanei vizate sau o afecteaza în mod similar într-o masura semnificativa,
i) Dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal = dreptul persoanei vizate de a se adresa cu plângere Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, respectiv de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de legislatia aplicabila în domeniul protectiei datelor cu caracter personal, care au fost încalcate.
K. Responsabilitate
Organizatorul va lua masurile rezonabile pentru asigurarea impotriva oricarei tentative de fraudare a mecanismului campaniei.
Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta castigatorului, precum si a calendarului ulterior al campaniei sau a altor schimbari legate de implementarea acestuia.
Organizatorul are dreptul de a inceta sau suspenda oricand campania, anuntand participantii prin aceeasi modalitate prin care a fost comunicat prezentul regulament.
Premiul neacordat sau neridicat de castigatorul desemnat va ramane proprietatea Organizatorului, acesta putand dispune in mod liber de aceste in maniera pe care va considera.
STRAULESTI LAC ALFA SA,
Sursa foto: Atria Urban Resort